Nieuwe zoekopdracht

Niet tevreden met de zoekresultaten hieronder? Probeer het dan nogmaals:

72 zoekresultaten voor:

1

Alfa Romeo GTV 2000 recent gerestaureerd

Het is het jaar 1973. We zijn in Italië. In het zachte ochtendgloren wordt de natuur langzaam wakker door het warme licht van de zon. Het is zomer. Glooiende wijngaarden die baden in het gouden licht van de ochtendzon en oude olijfbomen die hun takken uitstrekken naar de blauwe hemel. De geur van wilde bloemen vermengt zich met het verleidelijke aroma van versgemalen koffie. En dan… ergens in de verte horen we een kleine, bijna ondeugende rasp. Daar komt ze aan. Over de kronkelende wegen komt opvallende verschijning tevoorschijn. Het is een Alfa Romeo! Een GTV! Als een frisse wind glijdt ze door de heuvels. Haar banden grijpen de weg vast met de vastberadenheid van een Italiaanse minnaar, terwijl ze zich soepel en moeiteloos door de bochten beweegt. Het kon ook niet anders… natuurlijk was het fantastische rode monstertje in de verte een Alfa Romeo GT Veloce. Het toonbeeld van Italiaanse flair. Perfect passend tussen al deze schoonheid! En wat een genoegen om deze mini-exoot te verwelkomen in onze showroom. Kom iets te dicht bij deze auto, en een vlaag van romantiek overvalt je. Love at first sight. De smaak van la dolce vita… moge het duidelijk zijn: deze ‘classica’ is er niet zomaar een. Toen deze GTV uit de fabriek in Arese kwam rollen in 1973, was de productie al twee jaar bezig. Marcello Gandini, een prominente ontwerper bij Bertone en ook wel bekend van andere auto’s zoals de Lamborghini Miura en Lancia Stratos, had met zijn design van de GT Veloce recht in de harten van menig autoliefhebber geschoten. Dit model Alfa Romeo kende namelijk een ongekende populariteit in de jaren ’70. En dat was niet voor niks. Het ontwerp van de GTV was zeer aantrekkelijk en onderscheidde zich met zijn scherpe lijnen, elegante proporties en sportieve uitstraling. Het was een auto die echt een gevoel van klasse en stijl uitstraalde. Daarnaast leverde hij met zijn krachtige 2000cc motor (130pk) en wendbare chassis indrukwekkende prestaties voor zijn tijd (topsnelheid van bijna 200 km/h). Het was een auto die plezier bood om te rijden, met responsieve handling (5-bak) en goede acceleratie (0-100 in ongeveer 10s). De jaren 70 waren een tijd van verandering en culturele revolutie, en auto’s zoals de Alfa Romeo GTV werden gezien als symbolen van vrijheid, individualiteit en zelfexpressie. Ze spraken tot een generatie die op zoek was naar avontuur en eigenheid. Zelden vind je een GTV in zo een mooie staat als de onze. Regelmatig is het namelijk de roest die roet in het eten gooit voor deze Italiaanse schoonheden. In 2015 onderging deze geliefde Alfa Romeo een uitgebreide restauratie, uitgevoerd door ervaren vakmensen die elk detail met zorg en toewijding aanpakten. De motor werd volledig gereviseerd en fijn afgestemd op een rollenbank, zodat hij weer tot leven kwam met hernieuwde kracht en prestaties. Het restauratieproces was grondig en veeleisend. De onderzijde van de auto kreeg een frisse kleurlaag en de draagarmen werden zorgvuldig gespoten, terwijl de originele brede velgen de klassieke uitstraling van de […]

2

Jaguar E-type Serie 2 2+2 1970

Ditmaal presenteren we een auto die eigenlijk geen introductie nodig heeft… Het mag duidelijk zijn. In de annalen van de autogeschiedenis zijn er weinig modellen die kunnen tippen aan de legendarische Jaguar E-Type. Als een tijdloos symbool van Britse elegantie en finesse, werd de E-type de oogappel van de jaren 60. Het summum van design en prestaties. Een iconische vorm. Zo iconisch… dat eigenlijk geen enkel woord er eer aan doet. Eén van deze schitterende verschijningen staat nu in onze garage: de Jaguar E-Type Serie 2, 2+2 uit 1970. Gehuld in het verleidelijke Gun Metal Grey. De oorspronkelijke E-Type, onthuld in 1961, veroorzaakte een ware sensatie bij zijn debuut op de Autosalon van Genève. Met zijn vloeiende lijnen, krachtige prestaties en geavanceerde technologie bracht het een revolutie in de autowereld teweeg. De Serie 2, gelanceerd in 1968, bouwde voort op het succes van zijn voorganger met verbeteringen aan het comfort, de prestaties en de betrouwbaarheid. En dat voel je aan alles! Wat deze E-Type Serie 2, 2+2 zo uniek maakt, is niet alleen zijn technische volledig gerestaureerde staat, maar ook het potentieel voor personalisatie. Terwijl het plaatwerk en spuitwerk met zorg zijn geperfectioneerd, wacht het interieur nog op zijn persoonlijke touch. Een blanco doek, klaar om te worden omgetoverd tot een geheel eigen space. Afgestemd op de voorkeuren van de gelukkige nieuwe eigenaar. Van het zachte leer tot de verfijnde accenten… start maar vast met fantaseren! Dit is niet zomaar een restauratie. Het is dé kans om jouw unieke stempel te drukken op een nu al prachtige auto. Met onze passie voor vakmanschap en aandacht voor detail als uitgangspositie zijn we klaar om het interieur deze E-Type Serie 2 weer tot leven brengen. Het verhaal van deze Jaguar E-Type Serie 2, 2+2 wordt nog boeiender door de reis die ze heeft afgelegd. Geïmporteerd uit de Verenigde Staten, staat ze klaar om haar nieuwe leven te beginnen op Nederlandse wegen. De belastingen zijn betaald, het invoerproces is voltooid… het is tijd voor de laatste details. De eerste hoofdstukken zijn al geschreven, te danken aan de grote zorg en toewijding van zijn huidige eigenaar en diverse specialisten. De auto rijdt perfect en kan eigenlijk al bijna de weg op. Nu, met behulp van onze interieurexperts, staan we aan de vooravond van volledige glorie. Ben jij klaar om de volgende bladzijde te schrijven in het verhaal van deze legendarische Jaguar E-Type? Wil jij rijden in een auto die de ogen van elke voorbijganger laat twinkelen? Wij kunnen niet wachten! Kom langs in de showroom, of neem contact op met info@peetclassics.nl en gun jezelf deze holy grail!     English: This time, we present a car that needs no introduction… It may be clear. In the annals of automotive history, few models can rival the legendary Jaguar E-Type. As a timeless symbol of British elegance and finesse, the E-Type became the darling of the 1960s. The epitome of design and performance. An iconic form. So iconic… that no single word truly does it justice. […]

3

Jaguar E-type Serie 1 3.8 Copy

Jaguar E-Type 3.8 fhc (1962) When the Jaguar E-Type was unveiled at the Geneva Motor Show, even Enzo Ferrari was baffled: it was “the most beautiful car ever built”. After almost 60 years, the E-Type has lost none of its pure beauty. In fact, as the E-Type ages, we only get more appreciation for the iconic design of “Mr. Jaguar ‘Sir William Lyons. And not only the appearance is the car mouth-watering. Also technically, the E-Type could easily compete with the best and fastest Gran Turismos from Italy and Great Britain. In today’s traffic, the E-Type feels completely at ease thanks to its powerful in-line six-cylinder engine and independent suspension. It is not without reason that the E-Type is still such a beloved classic almost 60 years after its premiere at the Geneva Motor Show. A car that you not only look at with love, but also a car that you love on the road. Peet Classics has managed to acquire a ticket from the lottery with this completely original Jaguar E-Type Series I. It is a left-hand drive fixed-head coupé, with the much-loved 3.8-liter XK engine. The car was built in 1962 and originally delivered in New York. The history of the E-Type is fully documented, the certificate from the Jaguar Daimler Heritage Trust confirms that all chassis, engine and transmission numbers are matching. The car was originally painted in the stylish Opalescent Golden Sand paintwork, in combination with leather upholstery in Light Tan. Peet Classics has set itself the goal of returning this Jaguar E-Type, imported from the US state of Georgia, to its original condition with a thorough restoration of the bodywork, technology and interior. And of course, the bar is very high. The project has now been started. The restoration of the body was recently completed: with a very keen eye for quality and detail, numerous sheet metal parts have been completely rebuilt by a recognized specialist. To ensure the car’s originality, we chose to have the body repainted in the original Opalescent Golden Sand color. The 3.8-liter straight six engine with its double overhead camshaft has been completely overhauled by the specialist in this field, Peter van Giersbergen in Silvolde. The overhaul is based on the original factory specification, but of course with the knowledge, overhaul technique and skills of today. The gearbox and differential have been overhauled to the same very high quality standards and are ready to be placed back in the car. Now is the time to join this project as a future owner. Now that the E-Type is approaching the construction phase, you can still easily implement your personal requirements and wishes in terms of design and technology. So that your future Jaguar E-Type 3.8 Fixed-Head Coupé is fully tailored to your needs after the quality restoration has been completed. Contact Peet Classics to come and admire the E-Type – and to discuss all of the external and technical possibilities in more detail.

5

Ferrari 365 GT 2+2 Concoursstaat gerestaureerd

Paris, 1967. De beau-monde van de autowereld had zich verzameld in de stad van de verlichting, kunst en revolutie. Temidden van de opwinding van de Parijse salon schitterde een onmiskenbare, haast kosmische verschijning. Een mysterieuze uiting van zelfexpressie. Het was dáár dat de wereld voor het eerst kennismaakte met een icoon. Een ongeëvenaard ontwerp. Een symbiose van stijl en vernuft. De betoverende Ferrari 365 GT 2+2. De meest revolutionaire machine van zijn tijd stond op het punt om zijn weg te banen richting de harten en verbeelding van diegenen die haar aanschouwden. Een weergaloos meesterwerk dat de grenzen van de autowereld zou verleggen. En hoe die dat deed… De Ferrari 365 GT 2+2 blies als een frisse wind door de auto-industrie. Het was overal nóg beter, nóg mooier, nóg geavanceerder. Haast onmogelijk! Toch was het Pininfarina gelukt om een vierzitter te bouwen die geen compromissen kende, maar de kunst van luxueus reizen met de sportieve genen verbond. Inspelend op het verlangen om lange afstanden comfortabel te kunnen overbruggen, was de Ferrari de eerste Pininfarina die standaard uitgerust was met een aantal baanbrekende technologieën zoals powersteering, airconditioning en hydraulische, zelf nivellerende achterwielophanging. Een, twee, vier personen… de Ferrari is hoe dan ook moeiteloos in balans. Ga zitten, ontspan … en laat je uitdagen. Naadloos is de overgang tussen rust en opwinding als je de 4.4 liter V12 motor laat brullen. Voor je het weet word je aangedreven door 320 Ferrari paarden en schiet je met een weerzinwekkende 245 km/u over het asfalt. Als een symfonie van snelheid en finesse. Echt Ferrari. De dualiteit van de 356GT 2+2 vond nooit mooier zijn weerspiegeling dan in onze Ferrari. Vurig als een robijn en mythisch als het heelal. Rosso-rood vanbinnen, diepsprankelend Caracala Blu van buiten. Perfectie in contrast. Nummer 123 van de 801 gebouwde modellen. Slechts een van de weinige met deze uitzonderlijke originele kleurencombinatie. En dankzij het grondige restauratieproces ook nog eens feilloos in leer en lak. Zoals een echt raspaard toekomt, is alles over deze auto bekend. De auto heeft een volledige eigenaarsgeschiedenis, officieel gedocumenteerd in het bijgevoegde rapport van Ferrari historicus en autoriteit Marcel Massini. Zelfs een kopie van de originele Italiaanse registratie is inbegrepen. Met foto’s is het gehele proces, van de vondst van de auto tot aan de uitgevoerde concoursrestauratie, onderbouwd en bijgehouden (carrosserie door Carrozzeria Labro, spuitwerk door Classic & Exclusive, montage door CSRS en bekleding door Peet Classics). Elk element, van de oorspronkelijke aandrijflijn tot de minutieuze details van haar interieur, is met liefde gereviseerd en waar mogelijk hersteld naar zijn oorspronkelijke staat. Dit is restauratie tot in de perfectie. De documentatie komt inclusief alle matching numbers en originele aandrijflijncomponenten. Zelfs de kleinste details zijn met de grootste precisie onder handen genomen. Alleen als de originele onderdelen niet konden worden hersteld, werd gekozen om ze te vervangen door fabrieksoorspronkelijke reserveonderdelen. Het resultaat? Een mooiere 365GT 2+2 is in onze ogen eigenlijk niet te vinden. Nu staat hij in onze showroom. Minstens zo gracieus als op de Parijse […]

6

Lamborghini Jalpa 3.5 V8

Sommige verhalen zijn er om verteld te worden. Zet je schrap voor het verhaal van een verloren zoon, die opgroeide in de schaduw van zijn grote broers. Zelden hoorde je zijn naam… laat staan zijn brullende uitlaat. Verwekt in zware tijden, getekend door het verleden en in de vergetelheid geraakt. Maar nu… ontwaakt, opgelapt en gebrand om te knallen. Deze Lamborghini Jalpa is niet zomaar een auto. Een vechter pûr sang is uit het stof herrezen. En hij is pittiger dan een jalapeño. De stier is los!!! Toen de gebroeders Mimran het merk Lamborghini opnieuw leven inbliezen na het faillissement van 1978, moest er iets radicaal anders. De collectie moest worden uitgebreid, het liefst met een nieuw instapmodel. Een auto die kon concurreren met de immens populaire Ferrari 308. Toegankelijker dan de Lamborghini Countach, één van de wildste en moeilijkst bestuurbare stieren op stal. Het begin van een ambitieus project was geboren, toen de eerste Lamborghini Jalpa tevoorschijn kwam uit de heilige hallen van de Lamborghini fabriek in Sant’Agata de Bolognese, Italie. Met een productie aantal van slechts 410 verkochte modellen (1981-1988) was de Jalpa een ware hit, die Lamborghini financieel nieuw leven in blies. Maar al snel raakte de Jalpa uit het oog. Overschaduwd door de luidere, extremere en meer extravagante opvolgers zoals de Diablo en de Murciélago. Een van deze (voormalig) vergeten parels, staat nu bij ons. Het is tijd om deze auto eens in de schijnwerpers te zetten! Voor je staat een unieke Jalpa. Bij uitstek één van de mooiste op de markt. De auto verkeert in perfecte staat en is bijna volledig gereviseerd en gerestaureerd. Extreem waardevol, gezien het al lage aantal gemaakte modellen. Ooit nieuw geleverd in Canada (dus met kilometerteller!), heeft deze auto maar 30.000km gereden. Waarom dan de restauraties? Deze auto heeft namelijk zolang stilgestaan dat niks het meer deed. Nu, met compleet gereviseerde motor, nieuw opgebouwde techniek en nieuwe vloerbedekking is hij zo goed als nieuw. Zelden kom je dit soort restauraties tegen, alles is beetgepakt. Het originele interieur is nog oogstrelend mooi. De handgeschakelde 5-bak, de 3.5L V8 motor en de felrode lak. Beter kan niet! Het is niet voor niets dat de Jalpa juist nu weer in de spotlight staat. De stijl van de 80’s komt niet alleen terug in alle fashion trends van dit jaar, maar maakt wereldwijd op meerdere vlakken een enorme comeback. In het oog springende kleuren, gewaagde hoekige vormen, excentrieke speelse elementen. De Jalpa heeft het allemaal. De opvallende combinatie van het beige leer met het rood van de auto geeft een retro look die tijdloos oogt. De speelse geometrische lijnen komen terug in het typische jaren 80 Targa-dak, de pop-up koplampen, de brede, lage carrosserie. De overvloed aan luchtinlaten en ventilatieopeningen dienen niet alleen een esthetisch doeleinde, maar helpen ook nog eens met het reguleren van de motortemperatuur en aerodynamica. Weloverwogen keuzes die leiden tot een visueel opvallende, en technisch geavanceerde supercar. De Jalpa is ready to rumble. Deze Lamborghini is een enorme zeldzaamheid. Een […]

7

Lotus Elise S1 Left hand drive MINT condition

Fasten your seatbelts!!! Fire in the house! Dichter bij de zon ga je niet komen dan zittend in dit bommetje van vreugde. Zelden vind je een auto die zo veel levenslust en plezier uitstraalt als de Lotus Elise. Onvervalste energie. Fris, vrolijk en veruit de beste in de feather-weight klasse. De Elise staat te popelen om jou de leukste rijervaring van je leven te geven. Klaar voor? Enjoy the ride! Geboren in 1997, luidde de eerste serie Lotus Elise’s (1.8-16V 120) een nieuw tijdperk in voor lichtgewicht sportauto’s. Het geheim zat hem in de materialen. Vervaardigd met een mix van aluminium belichaamt de Elise het iconische Lotus-ethos van “optimale prestaties door lichtheid”. Aluminium werd omarmd als het kernelement voor de Elise. Door het hele design van de Elise, werden lichtgewichtcomponenten met chirurgische precisie ingezet op strategische locaties. Niet alleen in de carrosserie, maar ook in de structuur van het chassis. Een ingenieuze compositie van gelijmd geëxtrudeerd aluminium zorgde voor een ongeëvenaarde stijfheid en stevigheid, terwijl het gewicht tot een minimum werd beperkt. Allesbehalve een simpel bouwproces; een knap staaltje technische precisie. Eindstand? Een racemonster die nog geen 700 kilogram weegt. Pret gegarandeerd! Minder is in sommige gevallen echt meer… Het optimaliseren van het gewicht had één voornamelijk doel: je te laten dansen van plezier. Je een verslavende ervaring verzorgen die je kriebels geeft in je onderbuik. Die het onmogelijk maakt om niet te lachen. Dat, is precies waar deze Lotus in excelleert. Zijn lichtheid en uitgebalanceerde prestaties maken de Elise tot een meester in bochten. De auto wordt als het ware een verlengstuk van je lichaam; hij reageert direct op elke subtiele aanraking van het stuur en lijkt als het ware te dansen over de weg. De sensatie van snelheid wordt versterkt door het gebrek aan afleiding – geen overbodige luxe, gewoon jij, de auto en de weg. De directe feedback van het stuur en het lage zwaartepunt zorgen voor een ongeëvenaarde verbondenheid met het wegdek, waardoor elke bocht een uitnodiging wordt om nog een beetje verder te gaan. Het geluid van de motor achter je hoofd maakt de ervaring nog intenser; een opwindend samenspel tussen mens en machine. Zelden vind je een Elise zó mooi als die in onze showroom. Met slechts 45.000km op de teller is deze eerste serie Lotus uit 1997 in zeldzaam goede conditie. De Lotus was initieel nieuw geleverd in Duitsland, waarna hij in 2007 naar Nederland kwam om 14 jaar in het bezit te zijn van de vorige eigenaar. Een uitstekend verzorgde auto dus, zoals ook te zien is in de volledige onderhoud historie. Los van de enkele modificaties (een andere luchtfilter box, verstelbare schokbrekers – de originele schokbrekers komen bij de auto) is deze wagen origineel tot in de kleine details. Van de radio en de Lotus Elise matten tot de blauwe cabriolet kap. De Elise lijkt haast nieuw. De zilveren lak, het donkerblauwe interieur… Echt een beauty! Of je nu speels over kronkelende wegen zoeft of jezelf verliest op een verlaten racecircuit, […]

8

Jaguar XK 150 DHC

De Jaguar XK150 is een sportwagen die tussen 1957 en 1961 door Jaguar werd geproduceerd als opvolger van de XK140. Aanvankelijk was hij alleen verkrijgbaar in versies met een fixed head coupé (FHC) en een drophead coupé (DHC). De roadster zonder full-weatheruitrusting waarmee de XK-lijn was begonnen, werd in 1958 gelanceerd als de XK150 OTS (open tweezitter). In de coupés werden minimale zitplaatsen achterin gemonteerd. De open tweezitter werd voor het eerst uitgerust met opklapbare ramen in hogere deuren met hoge dorpels, maar behield het zeer eenvoudige vouwdak van zijn voorgangers. Deze prachtige Jaguar XK 150 DHC hebben wij voorzien van een volledig nieuw interieur en cabrioletkap. The Jaguar XK150 is a sports car that was produced by Jaguar between 1957 and 1961 as the successor to the XK140. Initially it was only available in fixed head coupe (FHC) and drop head coupe (DHC) versions. The non-full-weather roadster that started the XK line was launched in 1958 as the XK150 OTS (open two-seater). Minimal rear seats were installed in the coupes. The open two-seater was equipped for the first time with folding windows in higher doors with high sills, but retained the very simple folding roof of its predecessors. We have provided this beautiful Jaguar XK 150 DHC with a completely new interior and convertible top.

9

Aston Martin DB 2/4 MKIII Interior

De DB 2/4 Mark III (normaal gesproken simpelweg DB Mark III genoemd, zelfs ten tijde van de introductie) is een grand tourer die van 1957 tot 1959 door Aston Martin werd verkocht. Het was een evolutie van het DB2/4 Mark II-model dat het verving, gebruikmakend van een evolutie van de W.O. Door Bentley ontworpen 2,9 liter (2922 cc / 178 in³) Lagonda 6-cilinder lijnmotor, opnieuw ontworpen door Tadek Marek. Wij hebben van deze Aston Martin het volledige interieur gerestaureerd, hierbij hebben wij niet alleen alle originele details weer in ere hersteld maar ook alle originele materialen gebruikt. Zo is voor het leer Connolly Vaumol gekozen en het originele Wilton tapijt. Alle panelen zijn op maat gemaakt in de auto om een perfect passing te waarborgen. The DB 2/4 Mark III (normally referred to simply as DB Mark III even at the time of its introduction) is a grand tourer sold by Aston Martin from 1957 to 1959. It was an evolution of the DB2/4 Mark II model it replaced, using an evolution of the W.O. Bentley-designed 2.9 liter (2922 cc / 178 in³) Lagonda inline 6-cylinder engine, redesigned by Tadek Marek. We have restored the entire interior of this Aston Martin. We have not only restored all the original details, but also used all the original materials. For example, the Connolly Vaumol leather was chosen and the original Wilton carpet. All panels are custom made in the car to ensure a perfect fit. W

10

Range Rover Classic ‘Suffix B’

Eenvoud is de ultieme verfijning. Tenminste, als we Leonardo Da Vinci mogen geloven. Ultieme schoonheid kan worden gevonden door dicht te blijven bij de functie der dingen. Luxe door eenvoud. Dat komt binnen… en hoe. In onze showroom staat het levende bewijs. Een machine die al generaties lang harten veroverd. Beschikkend over een ongeëvenaarde vastberadenheid. Een rechtlijnige elegantie. De Range Rover Classic, Suffix B. Da Vinci zou het wel weten… Zelden kom je zó een Range Rover Classic tegen. Deze in Nederland geleverde Suffix B uit 1973 is van een ongelofelijke kwaliteit. Bijna volledig (origineel) gerestaureerd en dankzij enkele modificaties nu nóg beter. Onder de motorkap vinden we een krachtige 3.5-liter V8 motor, gekoppeld aan een vijf-bak handgeschakelde versnelling. En er is meer… Tijdens de restauratie is het oude vinyl interieur van de auto in onze garage vervangen met een prachtig nieuw beige leren interieur, in de originele kleurensamenstelling. Een ware toevoeging! Evenals de nieuwe Edelbrock-carburateur, die resulteert in een aangepaste en verbeterde mengselverhouding en daarmee de prestaties en het vermogen van de Range Rover naar nieuwe hoogten tilt. Daarbij is er een elektrische stuurbekrachtiging ingebouwd, die zorgt voor een verdacht soepele en moeiteloze rit. Schoonheid in functionaliteit. Deze Range is klaar voor concours. Rijden in de Range Rover Classic Suffix B is een ervaring an sich. Toen Spen King in 1970 het eerste Classic model ontwierp, had hij een duidelijk doel voor ogen. Hij wilde een auto ontwikkelen die zowel stijlvol en comfortabel was voor dagelijks gebruik als capabel genoeg was om moeilijk terrein aan te kunnen. Een droom die resulteerde in een uiterst doordacht ontwerp. King concentreerde zich op het creëren van een chassis en ophangingssysteem dat zowel soepel op de weg als robuust off-road presteerde. Een nadrukkelijk krachtige motor, gecombineerd met een geavanceerd vierwielaandrijvingssysteem zorgde ervoor dat de Range Rover met gemak in staat was om moeilijk terrein te bedwingen. Maar er is één bijzondere eigenschap aan dit ontwerp van King, die dieper reikt dan alleen de fysieke verschijning van de auto en daarbij haast op een poëtische manier verantwoordelijk is voor het overgrote deel van de rijervaring. De enorme voorruit en slanke pilaren creëren een hemelsbreed panorama dat doet denken aan een schilderachtige ansichtkaart, waar elke bocht van de weg een nieuw hoofdstuk onthult. Het weerspiegelt niet alleen het panoramische uitzicht op de wereld buiten, maar ook de onbegrensde visie op vrijheid en ontdekking die de Range Rover Classic vertegenwoordigt. Het is niet zomaar een stuk glas; het is een horizon verbredend venster. In een wereld waar eenvoud al te vaak ondergeschikt lijkt te raken aan moderne technologieën, staat de Range Rover Classic Suffix B als een onwrikbare rots in de branding. Zoals veel zaken die vorm hebben gekregen door functie, bezit de Range Rover Classic een allesomvattende helderheid. Zowel in uitstraling, als in bezieling. Een waar symbool van klasse. Robuust. Vastberaden. Een voertuig dat niet bang is voor uitdagingen en gedijt in ongebaande landschappen. Iconisch. Als je het ons vraagt, niet voor niets een ‘living […]